tisdag 6 juni 2017

Mössor stickade i garnet Andes från Drops

Känns lite konstigt att sticka tjocka ullmössor nu på sommaren :-). Men jag måste öka på mitt lager eftersom jag anmält mej till en höstmarknad i september :-).










Jag har stickat 3 st mössor i mitt egna mönster och i garnet Andes från Drops. Jag stickar kanten med stickor nummer 6 samt resten av mössan i stickor nummer 8.


















I höstas så publicerade jag grundmönstret till dessa mössor här på bloggen. Ni hittar massor av gratis mönster just under gratis mönster längst upp på bloggen. Där finns även några mönster som jag säljer.

Här är länken till gratismönstret till dessa mössor :-).


Eftersom jag är valpledig så blir det en del tid ute på landet. Just nu så blommar mina rhododendronbuskar så himla vackert.














Avslutar med en bild på valpen Milton:-).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar