söndag 18 oktober 2015

Liten våg att väga garn

Jag har länge funderat på att köpa mej en våg så att jag kan väga garn samt saker som jag gjort. Många gånger så stickar och virkar jag i restgarner och det kan vara svårt att beräkna hur mycket garn som jag använt. Nu kan jag väga mitt garn innan jag börjar. Den här vågen köpte jag på Jula idag och det är kampanjpris just nu på 79 kr ordinarie pris 149 kr. Tror att det bara är några dagar kvar. Här är länken till vågen. Var ju tvungen att testa direkt och den funkade perfekt :-).




Visst är det väl helt underbart med denna fina höst som vi har och idag lyser solen här hos mej. 
Igår var jag ute i min sommarstuga och tittade till och passade på att ta lite kort nere vid sjön. 
Det är så vackert :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar